Termeni si conditii

Va rugam sa cititi cu atentie termenii si conditiile acestui site, inainte de a cumpara produsele noastre. Toti utilizatorii inteleg si sunt de acord cu faptul ca accesul si folosirea acestui website sunt subiectul unor termeni si conditii enuntati in continuare si altor legi aplicabile si in vigoare. Acest set de termeni si conditii are valoarea unui contract intre client si companie.

1. PRODUSE DISPONIBILE

Acest website are o comanda minima in valoare de 50 RON, pe care va rugam sa o respectati, intrucat nu exista exceptii de la aceasta regula. Specificatiile produselor disponibile pe website sunt mentionate in pagina fiecarui produs disponibil.

Anumite produse pot deveni indisponibile in stoc la un moment dat, compania nu are obligatia de a anunta clientul de stocul disponibil in timp real.

Anumite produse pot suferi modificari de poze, specificatii, pret sau stoc in orice moment – compania nu are obligatia de a anunta clientii sau vizitatorii website-ului de aceste modificari.

Toate fotografiile prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si nu reprezinta nici o garantie oferita clientului de catre companie. Pentru produsele realizate prin lucru manual, vizitatorii si clientii inteleg faptul ca aceste produse nu pot semana 100% cu fotografia prezentata si ca produsul livrat poate suferi mici modificari cauzate de mana de lucru, stocurile disponibile, alte situatii neprevazute, compania nefiind obligata sa anunte clientul / vizitatorul de aceste modificari inainte de livrare, atata timp cat se respecta intocmai valoarea produsului final si aspectul general.

Preturile produselor pot fi subiectul unei negocieri doar in cazul unor volume mari.

2. METODE DE COMANDA

2.1 Comenzi telefonice

Comanda se poate face printr-un telefon la numarul 0741 280 203, iar comanda dvs va fi preluata oricand. Oricare ar fi produsele de interes, ne puteti suna oricand pentru a va raspunde la orice tip de intrebari si pentru a prelua comanda dvs.

Clientul are obligatia ca, dupa primirea confirmarii de comanda pe email, sa verifice cu atentie toate informatiile si sa notifice imediat compania de eventuale erori survenite. Compania nu va fi tinuta responsabila pentru orice intarzieri sau greseli de comunicare cauzate de greseli ale clientului, omisiuni, intreruperi, stergere de fisiere din email, erori, defectiuni, virusi, intarzieri in operare sau transmisie, fie ca sunt sau nu rezultate ale unor forte majore, erori de comunicatie, furt, distrugere sau acces neautorizat in bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate a companiei.

Modalitatea de plata pentru comenzile prin telefon este plata cash fie la primirea pachetului prin curier, fie direct catre reprezentantul companiei care se deplaseaza la dvs pentru efectuarea comenzii.

2.2 Comenzi prin email

Comenzile prin email sunt preluate, procesate si plasate direct in sistemul nostru. Este de ajuns sa ne trimiteti datele dvs de contact, datele de livrare si produsul dorit. Clientul are obligatia ca dupa primirea confirmarii de comanda pe email, sa verifice cu atentie toate informatiile si sa notifice imediat angajatii companiei de eventuale erori survenite. Compania nu va fi tinuta responsabila pentru orice intarzieri sau greseli de comunicare cauzate de greseli ale clientului, omisiuni, intreruperi, stergere de fisiere din email, erori, defectiuni, virusi, intarzieri in operare sau transmisie, fie ca sunt sau nu rezultate ale unor forte majore, erori de comunicatie, furt, distrugere sau acces neautorizat in bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate a companiei.

Modalitatea de plata pentru comenzile prin email este plata cash fie la primirea pachetului prin curier, fie direct catre reprezentantul companiei care se deplaseaza la dvs pentru efectuarea comenzii

2.3 Comenzi online

Pentru a comanda online pe site-ul nostru trebuie sa:

-      alegeti produsul dorit

-      cititi cu atentie specificatiile despre pret si disponibilitatea lui, descrierea produsului

-      daca va incanta vreunul din produsele noastre, trebuie doar sa il adaugati in cos

-      apasati butonul finalizeaza comanda

-      completati datele dvs

-      completati datele de livrare cu atentie

-      apasati butonul finalizeaza comanda

Veti primi un email de confirmare a comenzii plasate, factura dupa ce achitati comanda, actualizari constante ale comenzii dvs si apoi confirmarea de livrare. Clientul are obligatia ca dupa primirea confirmarii de comanda pe email, sa verifice cu atentie toate informatiile si sa notifice imediat angajatii companiei de eventuale erori survenite. Compania nu va fi tinuta responsabila pentru orice intarzieri sau greseli de comunicare cauzate de greseli ale clientului, omisiuni, intreruperi, stergere de fisiere din email, erori, defectiuni, virusi, intarzieri in operare sau transmisie, fie ca sunt sau nu rezultate ale unor forte majore, erori de comunicatie, furt, distrugere sau acces neautorizat in bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate a companiei.

3. LIVRARE PRODUSE

Echipa horezugifts.ro ofera livrare oriunde in Romania. In Bucuresti si zonele limitrofe efectuam livrarile in sistem propriu, iar in provincie livrarile sunt efectuate prin curieri specializati – firme de curierat partenere.

Pentru Bucuresti si zonele limitrofe efectuam livrari intr-un termen de 4 zile, de luni pana duminica. Preluarea de comenzi pentru Bucuresti si zonele limitrofe se face non-stop pe site. Toate livrarile in Bucuresti si zonele limitrofe se efectueaza in sistem propriu.

Pentru provincie efectuam livrari in 6 zile de la primirea comenzii, in conditiile enuntate mai jos.

3.1 Anonimitate

Comenzile plasate pe website sub protectia anonimatului sau cu cererea expresa de pastrarea anonimatului nu sunt si nu vor fi divulgate expeditorului decat in cazuri exceptionale: ancheta oficiala din partea autoritatilor competente, cerere expresa si oficiala a expeditorului.

3.2 Riscuri livrare

In cazul in care persoana mentionata ca si destinatara in comanda dvs nu este gasita la adresa / este acces restrictionat in locatie / adresa este o companie, un spital etc, curierii companiei noastre vor lasa pachetele / produsele comandate la vecini / receptie / portari, urmand ca persoana ce a ridicat coletul sa mentioneze pe fisa de livrare numele complet si semnatura, pentru a putea fi identificata. In aceste conditii comanda dvs este considerata livrata. In cazul refuzului de primire horezugifts.ro nu isi asuma nicio raspundere cu privire la starea produselor si nu asigura in niciun fel returnarea partiala sau integrala a contravalorii comenzii. Echipa horezugifts.ro va face toate demersurile necesare pentru a comunica catre client situatia ce ia nastere in urma refuzului de primire al comenzii de catre destinatar in vederea solutionarii acestia in masura posibilitatilor.

Compania noastra nu isi asuma nicio obligatie daca livrarea nu poate fi efectuata datorita informatiilor de livrare eronate, refuzului de primire din partea destinatarului sau daca destinatarul nu poate fi contactat la datele furnizate de catre client. Expeditia comenzii in cauza se poate redirecta contra cost in o noua locatie cu livrare in termen de 48 de ore. Nu poate fi considerata nelivrata o comanda aflata intr-o astfel de situatie. Ne angajam sa oferim in cel mai scurt timp detaliile referitoare la statusul unei livrari clientilor nostri atunci cand ne sunt solicitate si sa facem tot ce este posibil pentru a facilita livrarea comenzilor. Pentru comenzile in provincie vom asigura legatura clientului cu societatea de curierat pentru a solutiona eventuale situatii in procesul de livrare.

4. METODE DE PLATA

Datele noastre pentru plata sunt:

 SC HOREZU GIFTS  SRL

 J38 /571 /2013

CUI: 32425042

Banca Raiffeisen IBAN - RO15RZBR0000060016610694

Modalitatea de plata pentru orice tip de comenzi (prin email, telefonic sau online) este plata cash fie la primirea pachetului prin curier, fie direct catre reprezentantul companiei care se deplaseaza la dvs pentru efectuarea comenzii.

5.  FACTURARE PLATI

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda – compania este platitoare de TVA. La cererea clientului, compania va emite catre client o factura pentru bunurile si serviciile livrate, obligatia clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare. Factura fiscala se emite pe numele platitorului (persoana fizica sau juridica). Conform  articolului 155, alineatul 6 din Codul fiscal “Semnarea şi ştampilarea facturilor nu sunt obligatorii. “, iar conform Codului fiscal art.155, alineatul 8, punctul c: “Se pot transmite facturi prin mijloace electronice”. Compania nu isi asuma raspunderea de a pune la dispozitia clientului factura fizica, ci doar in format electronic. La solicitarea clientului, compania poate trimite clientului factura fizica semnata si stampilata in Bucuresti prin sistemul propriu de livrare in termen de 7 zile de la emitere sau prin curierat cu plata la destinatar, pentru celelalte localitati din tara.

6. RETURNARE PRODUSE

Produsele neperisabile se pot returna in termen de 10 zile de la primire;

Produsele perisabile se pot returna in 24 de ore de la primire;

Produsele se returneaza doar in ambalajul original, continand toate partile / elementele / accesoriile initiale;

Returnarea se face prin trimiterea unui email către contact@horezugifts.ro iar un reprezentat al firmei va ridica produsele.

In colet se vor afla toate documentele primite initial, precum si o adresa scrisa, semnata de persoana care a initiat si platit comanda, care notifica denuntarea contractului si solicita returnarea sumei platite, indicand contul si banca unde se vor returna banii;

Suma platita va fi rambursata integral, mai putin costul transportului care ramane in sarcina clientului, in 14 zile lucratoare de la primirea integrala a coletului de retur si scrisorii de denuntare (daca cele doua vin separate, cele 14 zile trec de la ultima care a fost primita)

Clientul va primi suma achitata, insa nu va avea dreptul si la alte despagubiri (Conform ordonantei de guvern nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta, aprobata cu modificari prin Legea 51/2003, Capitolul 2, Articolul 10 litera c)

7. RECLAMATII LIVRARE

Pentru reclamatii te rugam sa te adresezi pe adresa de contact@horezugifts.ro. Este necesar ca reclamatia sa cuprinda datele de identificare ale clientului care reclama, poze doveditoare ale produsului nemultumitor (daca este cazul), precum si detaliile de contact (telefon si, eventual, adresa de email, numarul comenzii). O reclamatie poate fi depusa in termen de maxim 2 zile calendaristice de la producerea evenimentului reclamat, exceptand cazurile in care este prevazut altfel in contract pentru situatii specifice. Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor este de 14 zile lucratoare.

8. ANULARE COMENZI

Anularea unei comenzi se poate face numai prin notificare scrisa la contact@horezugifts.ro cu cel putin 8 ore anterior orei de livrare pentru comenzile cu livrare in Bucuresti si Ilfov si minim 24 de ore pentru comenzile cu livrare in provincie si numai in cazul in care comanda n-a fost deja pregatita de livrare.

In cazul in care, aceasta comanda a fost deja achitata, iar clientul o anuleaza dupa termenul mentionat mai sus, compania va returna clientului doar 25% din contravaloarea comenzii (la solicitarea acestuia). In cazul unei anulari cu minim 48 de ore inaintea datei de livrare, contravaloarea comenzii va fi inapoiata in totalitate, in termen de 14 zile lucratoare de la receptionarea solicitarii in scris.

Compania isi rezerva dreptul de a-si alege clientii si de a anula o anumita comanda, urmand a anunta clientul de aceasta schimbare cu minim o ora inaintea orei de livrare.

9. CONFIRMARI DE COMANDA SI LIVRARE

Clientul va primi doar prin email confirmarea unei comenzi noi plasate prin sistemul website-ului, impreuna cu un numar unic de comanda. Clientul are obligatia de a verifica orice informatie furnizata in cadrul comenzii si de a sesiza angajatii companiei in cazul in care au survenit anumite erori in informatiile oferite. Orice astfel de sesizare se va face prin email sau telefonic, mentionandu-se numarul unic de comanda primit. Ulterior oricarei modificari in cadrul comenzii, angajatii companiei vor notifica in scris clientul, prin actualizare la comanda sa, de cele discutate (in scris sau telefonic).

9.1 Probleme livrare comanda

Pot exista situatii in care destinatarul sa nu fie gasit la adresa sau ca acesta sa refuze primirea coletului. In acest caz, angajatii companiei vor proceda conform uneia dintre solutiile enuntate mai jos, in functie de situatia survenita:

-      destinatarul nu este la adresa – coletul va fi predat, pe baza de semnatura si preluare de nume / prenume, unei alte persoane aflate in locatie (vecin, coleg, ruda, sot / sotie etc.)

-      destinatarul nu este la adresa si nici altcineva in locatie – se va incerca o noua livrare in cursul aceleasi zile, in cazul in care traseul livratorului permite; se va incerca o noua livrare a doua zi; se vor incerca maxim 3 livrari la aceeasi adresa, urmand a se lua legatura cu clientul, pentru noi indicatii; in cazul in care nici dupa cele 3 incercari livrarea nu este posibila si in cazul in care comanda are un produs perisabil, atunci clientul va trebui sa achite o suma indicata de angajatii companiei pentru reimprospatarea produselor din comanda; o astfel de comanda nu poate fi anulata in timpul acestor incercari de livrare si nici nu se pot returna banii clientului.

-      destinatarul refuza primirea coletului – angajatii companiei vor lua legatura cu clientul pentru alte directive de livrare; in acest caz comanda nu poate fi anulata si nici nu se pot returna banii clientului.

-      in cazul in care comanda este livrata, sub semnatura, destinatarului mentionat sau unei alte persoane de la adresa, la termenul agreat de ambele parti, atunci compania este exonerata de orice penalitati, amenzi sau returnari pentru orice situatii aparute ulterior.

9.2 Confirmari de livrare

Clientul va primi prin email sau prin SMS confirmarea de livrare a comenzii fara a fi mentionat numele persoanei care a primit coletul. In cazul in care se doreste aceasta informatie, clientul poate oricand solicita acest lucru prin email sau telefonic angajatilor companiei.

Confirmarea livrarii prin SMS – Pentru a fi eligibil receptionarii prin sms a confirmarii de livrare, numarul introdus de catre client trebuie sa respecte formatul 0040/+40/0 7(03)xx xxx xxx, sa fie compatibil cu tehnica SMS si sa apartina retelelor Vodafone, Orange, Cosmote sau alte retele care opereaza pe teritoriul Romaniei. Compania nu isi asuma raspunderea pentru livrarea gresita a mesajului sms sau nelivrarea acestuia din urmatoarele cauze: introducerea gresita a numarului de telefon, numarul nu respecta formatele acceptate, numarul este portat, exista erori de retea sau in sistemul partenerilor, clientul nu alege optiunea de transmitere prin sms a confirmarii de livrare, la plasarea comenzii. Compania nu poate inregistra ulterior plasarii comenzii solicitarea de receptionare a confirmarii de livrare prin SMS intrucat aceasta optiunea poate fi selectata doar din procesul de comanda.

10. CESIONARE SI SUBCONTRACTARE

Compania poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii fara informarea clientului, nefiind necesar acordul acestuia. Compania va fi intotdeauna responsabila fata de client pentru toate obligatiile contractuale.

11. CONFIDENTIALITATE SI PUBLICITATE

Clientul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va dezvalui unei terte parti sau nu va face publice nici una dintre informarile primite de la companie.

Toate planurile, documentele si informatiile de orice natura furnizate de catre client companiei, incluzand, dar fara a se limita la comanda, vor ramane in proprietatea companiei. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului si pot fi facute cunoscute numai cu consimtamantul scris al companiei si dupa obtinerea unui angajament de confidentiabilitate din partea celui care le primeste.

Nici o declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de client cu privire la comanda, livrare, comunicari, probleme survenite sau solutionari propuse, fara consimtamantul prealabil scris al companiei. Orice defaimare, publicitate / reclama negativa, informatii publice daunatoare companiei, facute de catre client fara acordul companiei, pot atrage dupa ele apelarea la instantele judecatoresti competente si solicitarea de plata daune, in functie de prejudiciile create.

12. TERMENE SI PENALITATI

In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare si/sau pornire a comenzii, compania este obligata sa anunte clientul de termenul estimat de finalizare a livrarii. Se va incerca mai intai solutionarea unor eventuale probleme pe cale amiabila. In caz contrar, clientul va avea dreptul sa revendice daune suplimentare de la companie, doar cand este permis de lege, in cazul neindeplinirii totale sau partiale din partea companiei a executarii comenzii in conformitate cu termenele stabilite. In cazul in care compania primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta incadrandu-se in termen de 3 zile lucratoare

In cazul in care clientul intarzie din vina sa sa plateasca produselor solicitate in termenul prevazut in factura emisa de companie, este obligat la plata unei penalitati de 1% pe zi din suma datorata.

13. RESPECTAREA LEGILOR SI STANDARDELOR

Compania va respecta toate legile, reglementarile si ordonantele aplicabile la realizarile sale contractuale, cu privire la fabricarea, asamblarea, manipularea, transportul, depozitarea, ambalarea sau livrarea Bunurilor si Serviciilor si aplicabile la sanatate, securitate, mediu.

14. RASPUNDERE

Compania nu poate fi tinuta responsabila pentru daune de orice fel, pe care Clientul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor sau deteriorarea acestora.

15. INCALCARE PREVEDERI SI DREPTURI

Daca compania nu executa obligatiile sale, Clientul va notifica Compania asupra acestei neindepliniri in scris pe email contact@horezugifts.ro. Un plan de actiune va fi validat intre Parti in termen de 5 zile lucratoare de la notificare.

16. FORTA MAJORA

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

17. LEGEA APLICABILA

Prezentul contract este supus legii romane. Orice litigii nascute din interpretarea si executarea acestui contract se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care nu se ajunge la un acord pe aceasta cale se va apela la instantele judecatoresti competente.

18. PREVEDERI DIVERSE

Daca una sau mai multe prevederi ale prezentului set de termeni si conditii de vanzare sunt in conflict cu oricare cerinta legal aplicabila, anumite prevederi nu vor fi aplicate si Partile se vor stradui impreuna sa convina asupra unor noi prevederi care sa respecte spiritul prevederilor initiale.

Compania si clientul vor fi considerati contractanti independenti si nici uneia din parti nu i se acorda dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligatie pe seama sau in dauna celeilalte.

Termenii si conditiile acestui website inlocuiesc alte intelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre Partile amintite, referitoare la subiectul prezentului Contract si nu pot fi modificate sau schimbate decat prin intelegere scrisa semnata de ambele parti.

Compania isi rezerva dreptul de a-si selecta clientela.

19. CONSIMTAMINTE

Clientii / vizitatorii acestui website sunt de acord cu acest set de termeni si conditii de la intrarea pe website pana la finalizarea vizitei aici, indiferent daca clientul comanda / achita produse in cadrul acestui website sau nu. Ca Utilizator, intelegeti şi sunteti de acord cu urmatoarele responsabilitati: sa furnizati date adevarate, exacte şi complete despre dumneavoastra si despre livrare.

 

20. PROMOTII SI OFERTE

Orice promotie sau oferta disponibila pe website are un termen de valabilitate mentionat de catre companie si anumiti termeni si conditii disponibili public in cadrul website-ului. Clientii care beneficiaza de aceste promotii sau oferte se vor supune termenilor si conditiilor legate de respectiva promotie sau oferta, respectivele prevederi completand setul de termeni si conditii de fata si nu anulandu-l.